nærbillede

Er det nogle perler som du overvejer at sælge, hvis ja - vil du så ikke give mig bested? De kunne være SÅ fede kombineret med cykelslange, eller bare på sølv tigertail, med sølvwireklemmer og med en lidt rå sølvlås.Pia Lou'lou' skrev:her er så de botswana slabs, jeg fablede om og fik lokket andre til at købe af, men, jeg tror ikke det er botswana agat, jeg tror det er chalcedon eller blonde agat- farven passer i alle tilfælde-eller er det bare helt almindelig agat? måske nogen kan hjælpe med at slå typen fast?
nærbillede
Hvis ja, må jeg så evt købe en streng?Cecilou skrev:Er det nogle perler som du overvejer at sælge, hvis ja - vil du så ikke give mig bested? De kunne være SÅ fede kombineret med cykelslange, eller bare på sølv tigertail, med sølvwireklemmer og med en lidt rå sølvlås.Pia Lou'lou' skrev:her er så de botswana slabs, jeg fablede om og fik lokket andre til at købe af, men, jeg tror ikke det er botswana agat, jeg tror det er chalcedon eller blonde agat- farven passer i alle tilfælde-eller er det bare helt almindelig agat? måske nogen kan hjælpe med at slå typen fast?
nærbillede