Hvordan afslutter jeg denne halskæde

Her kan du poste alt om smykkefremstilling, perler og smykkedesign som du ikke kan fĂĄ til at passe ind i en af de andre fora.
Besvar
Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Hvordan afslutter jeg denne halskæde

Indlæg af Bling-Bling » torsdag, 24. januar 2008 13:28

Jeg har lavet den her halskæde...og nu har jeg gået og gloet på den i jeg ved ikke hvor lang tid og kan ikke finde ud af hvordan jeg skal afslutte den....for når den anden skal med perler bliver sat på er det jo ikke nok til at holde den om halsen....specielt ikke når det blæser grinrul* ....

jeg synes heller ikke det er så godt at knytte den da den vokset bomuldssnøre med tiden så bliver vildt grim....

er der nogen som har et forslag til hvordan den kan komme til at sidde pænt om halsen....jeg har kun sat det ene vedhæng på så der kan nåes at laves noget ved den endnu....forslag modtages med glæde... *Hopper*

Billede

Brugeravatar
smillasmiles
Den smilende Perle
Geografisk sted: Sabro
Kontakt:

Indlæg af smillasmiles » fredag, 25. januar 2008 10:27

Hvad med en af de der glideknuder som der ofte bliver lavet på lædersnorsmykker? Sådan en man kan stramme og løsne ved at hive i snorerne? Jeg aner ikke hvorden man rent praktisk laver en, men det er der måske en anden der ved? Så skal du selvfølgelig klippe snoren over i nakken...Såvidt jeg husker fra dengang jeg gik med den slags smykker så holder knuden rigtig godt!
Mvh Smillasmiles

First do no harm!

Brugeravatar
Bling-Bling
Labra Dorit

Indlæg af Bling-Bling » fredag, 25. januar 2008 14:25

smillasmiles skrev:Hvad med en af de der glideknuder som der ofte bliver lavet på lædersnorsmykker? Sådan en man kan stramme og løsne ved at hive i snorerne? Jeg aner ikke hvorden man rent praktisk laver en, men det er der måske en anden der ved? Så skal du selvfølgelig klippe snoren over i nakken...Såvidt jeg husker fra dengang jeg gik med den slags smykker så holder knuden rigtig godt!
GUD JAAAAAAAAAAAAAAa Smilla.....det var en go ide....med sådan en glideknude....tusind thanks for hjælpen.....det er da lige sådan en som passer til smykket.....hvor er det bare GODT.... *smækkys*
min far er god til det med sådanne knuder og knob...så han vil kunne vise mig hvordan det skal gøre så det ser pænt ud...... :mrgreen:

skal nok lige poste et billede når det er færdig....så du kan se hvordan det endelige resultat blev

Anjas_smykker
perle

Re: Hvordan afslutter jeg denne halskæde

Indlæg af Anjas_smykker » tirsdag, 25. juni 2019 13:01

Link slettet, da reklame er forbudt

Besvar