Nyt Smykkeværksted på Amager

Til alt hvad der sker v√¶k fra internettet, ude i den virkelige verden, messer, √•bent hus, udstillinger, hygge aftner, workshops, sammenkomster osv. Kom og tilf√łj dit eget arrangement eller deltag i noget som andre arrangere.
Besvar
By-Bjerg Studio
perle

Nyt Smykkeværksted på Amager

Indl√¶g af By-Bjerg Studio » tirsdag, 11. marts 2014 23:24

Hej Alle,

jeg er selv SUPER kreativ, har altid v√¶ret det og er, som jer derude, ogs√• faldet for smykkeverdenen. Efter flere inspirerende kurser p√• K√łbenhavns Tekniske Skole i Guldsmedelinien har jeg fundet mig et lokale p√• Amager som jeg lejer og de sidste mange m√•neder har g√•et og indrettet sammen med min Svigerfar, far og mor. Resultatet er blevet til en rigtig hyggeligt og lyst k√¶lderlokale med dertil indrettede 5 guldsmede v√¶rkstedspladser og 2 design/skr√¶dder v√¶rkstedspladser.

Det har taget lang tid at f√• lokalet klart da der virkelig er flere ting man liiiiige skal lave eller liiiiiige skal have indk√łbt for at s√• mange kreative pladser kan blive k√łreklare - MEN det er de nu :-) :-) Jubiiiiiii....... :-) :-)

Lokalet har jeg t√¶nkt mig skulle v√¶re et kreativt v√¶rksted for ildsj√¶le, som m√•ske ikke selv har pladsen derhjemme, som m√•ske har sv√¶rt at finde sig en elevplads inden for branchen og som ikke √łnsker at g√• helt i st√• af den grund. I lokalet har man mulighed for at sparre med andre i samme b√•d og det kan der faktisk blive mange sjove ting ud af :-)

Som sagt så er jeg fuldstændig nystartet så har brug for alt den hjælp jeg kan få så sig meget gerne til hvis i kender nogle der kunne være interesserede i at leje sig ind :-) Der er tale om leje på dagsbasis så man forpligter sig ikke til en hel måneds leje men kun de dage man skal bruge, smart ikk'? :-)

Der vil blive holdt noget ÅBENT HUS til den officielle åbning,

* L√ėRDAG D. 5. APRIL 2014 fra kl. 16:00 - 19:00 (tilmelding via Facebook grundet catering bestilling)

Skulle i have lyst til at kigge forbi lokalet er i altid velkommen og vil i h√łre mere s√• skriv endelig til mig :-)

Rigtig god aften til jer derude :-)

Mette
By-Bjerg Studio
Amager

Besvar