Æv, jeg havde ellers sådan glædet mig til at se dig:-)kreativekarenn skrev:melder fra...
Perlehygge i kbh søndag d. 26. august
Re: Perlehygge i kbh søndag d. 26. august
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.
Jeg er i færd med at finde smykkesmovs frem til i morgen, jeg har ikke voldsomt meget, men til gengæld er der gode ting imellem - Er der mon nogen af jer, som vil være aftager til French Inspired jewelry af Kaari Meng? Den er i ok stand, men var bare ikke noget for mig.
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.
Jeg tager tunmousse og hummus med 

- Pia Lou'lou'
- Phantom Quartz
- Geografisk sted: København
- Line
- Admin (over perle)
- Geografisk sted: Rødovre
- Kontakt:
Jeg kan kun byde på kedleigt rugbrød så boller er stadig velkomne. 

Øv - ser det først nu. Jeg kan desværre ikke nå at bage boller nu. Men er man sulten nok, er rugbrød garanteret også fint til de sultne ;-)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)
-
- Ferskvands perle
- Geografisk sted: Valby
Jeg tager rejer og mayo... med.
Mianne
Mianne

Jeg kommer ikke, men kunne måske godt være interesseret i din bog ...Cecilou skrev:Jeg er i færd med at finde smykkesmovs frem til i morgen, jeg har ikke voldsomt meget, men til gengæld er der gode ting imellem - Er der mon nogen af jer, som vil være aftager til French Inspired jewelry af Kaari Meng? Den er i ok stand, men var bare ikke noget for mig.

Mette Lindholm
Skal vi ikke sige, at hvis jeg stadig har den i morgen på samme tid som nu, så kan den gå til dig? Jeg har nemli allerede pakket den ned.mette5555 skrev:Jeg kommer ikke, men kunne måske godt være interesseret i din bog ...Cecilou skrev:Jeg er i færd med at finde smykkesmovs frem til i morgen, jeg har ikke voldsomt meget, men til gengæld er der gode ting imellem - Er der mon nogen af jer, som vil være aftager til French Inspired jewelry af Kaari Meng? Den er i ok stand, men var bare ikke noget for mig.
Godt nok ærgerligt, for så er den med garanti væk :-(Cecilou skrev:Skal vi ikke sige, at hvis jeg stadig har den i morgen på samme tid som nu, så kan den gå til dig? Jeg har nemli allerede pakket den ned.mette5555 skrev:Jeg kommer ikke, men kunne måske godt være interesseret i din bog ...Cecilou skrev:Jeg er i færd med at finde smykkesmovs frem til i morgen, jeg har ikke voldsomt meget, men til gengæld er der gode ting imellem - Er der mon nogen af jer, som vil være aftager til French Inspired jewelry af Kaari Meng? Den er i ok stand, men var bare ikke noget for mig.
Men du har jo skrevet titlen og forfatteren, så jeg vil prøve at finde den i en forretning så ...
Ville have haft den dengang mijannah satte dem til salg, men dengang var du hurtigst ...
Mette Lindholm
Jeg ved det godt, jeg håber at den fåes billigere end den pris som jeg gav.
Ok ..jeg finder den selv .. du kommer nok af med den i morgenCecilou skrev:Jeg ved det godt, jeg håber at den fåes billigere end den pris som jeg gav.

Mette Lindholm
-
- Swarovski perle
- Geografisk sted: København
Jeg bliver desværre nødt til at melde fra til i morgen, men rigtig god fornøjelse til jer andre :)
:) Christina -
Har 42,2° i perlefeber, men ellers går det godt
Har 42,2° i perlefeber, men ellers går det godt
Hej alle.
Jeg bliver nød til at melde fra i dag er gået hen og blevet syg
I må ha en rigtig hyggelig dag.
Kram
Jeg bliver nød til at melde fra i dag er gået hen og blevet syg

I må ha en rigtig hyggelig dag.
Kram
Perler!!! Var der nogen der sagde perler... Så er jeg på ;D