Brug s√łgefunktionen f√łr du laver en ny tr√•d!

I dette forum kan du f√• hj√¶lp og vejledning til alt hvad der hedder indk√łb af materialer via auktion p√• eBay og QXL. Kom ogs√• med erfaringer og gode r√•d til andre.
Besvar
Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Brug s√łgefunktionen f√łr du laver en ny tr√•d!

Indl√¶g af Stella* » mandag, 31. marts 2008 10:42

Benyt s√łgefunktionen
Brug venligst s√łgefunktionen f√łr du laver en ny tr√•d. I mange tilf√¶lde kan du finde svar p√• dit sp√łrgsm√•l i et √¶ldre indl√¶g.

S√•dan s√łger du:

√ėnsker du at finde alle indl√¶g om et bestemt emne, klikker du p√• s√łg. P√• den nye side skriver du i feltet "S√łg efter n√łgleord", det emne som du s√łger viden om. Det efter klikker du under "Vis resultater som", af om det skal vises som indl√¶g eller emner.

Hvis det er et specifikt emne du s√łger, kan det v√¶re nemmest at afklikke "indl√¶g", for at finde pr√¶cis det emne du s√łger.
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Brugeravatar
Suz
Opal
Geografisk sted: √Örhus

Indl√¶g af Suz » mandag, 31. marts 2008 14:23

√Öh, ja Stella *klappe*

Det er fint med denne oplysning √łverst.

Der er rigtig mange gengangere af det samme sp√łrgsm√•l, men af og til skal man desv√¶rre gennem mange indl√¶g for at finde det svar man s√łger.
Jeg glemmer af og til at bruge AND mellem ordene, n√•r jeg s√łger p√• flere ord, der gerne skulle indg√• i det indl√¶g jeg s√łger - er blevet alt for forvent med Google.
Mvh
Suz

Besvar