Fantastisk fimo!

Her kan du poste billeder af smukke smykker som du er faldet over men som du ikke selv har designet. Tænk over copyright og link til hvor billedet er fundet hvis du er i tvivl.
Brugeravatar
DortheKR
Sølv perle
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Indlæg af DortheKR » onsdag, 28. januar 2009 14:26

Camilla1758 skrev:Jeg har IKKE lavet disse perler... Det er andres kreationer jeg viser frem til inspiration... Jeg skal i gang med at finde tutorials og bøger, og så skal jeg helt sikkert forsøge mig med alle disse teknikker, for det er da helt fantastisk!
Jeg har mindst 10 bøger påværkstedet - lige fra den bedste bog ( synes jeg )om perler og mulige teknikker - Carol Blackburns bog: Making Polymer Clay Beads - Step-by-step techniques for creating beautiful ornamental beads. (forsiden snyder - der er SÅ mange fine teknikker og billeder - trin for trin.. osv.) Til den helt anderledes og spændende tilgang til emnet som den sidste af Grant Diffendaffer - hvor har fx forarbejder perlerne på sin drejebænk efter de er hærdede.
http://diffendaffer.com/
(jeg fik ved en fejl 2 eksemplarer af hans :Polymer Clay Beads- så skulle du få lyst til den - har jeg et du kan købe - så du undgår ekstraomkostningerne fra udlandet)
Du bor jo ikke så langt væk - så kommer du i nærheden - kan du jo pløje stakken af fimo/cernit bøgerne igennem, sammen med en kande kaffe eller te *klappe*
Kærligst Dorthe

Brugeravatar
Danagonia
kobber perle
Geografisk sted: Bolderslev - Aabenraa
Kontakt:

Indlæg af Danagonia » onsdag, 28. januar 2009 16:34

Orv ja, det ville da være rigtig spændende.... Hvad har du givet for bogen?
Ha' en Perle dag! - CamillaBillede

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Indlæg af mooshi » søndag, 08. februar 2009 20:52

oi oi oi Hvor er de bare smukke. Det er helt utroligt. der må ligge et kæmpe arbejde bag.
Billede

Besvar