LÌs her hvis du ønsker en plads pü denne reklamesøjle.

I dette forum og KUN i dette forum mü du gøre reklame for salg af egne smykker. Du mü gerne lave en trüd med direkte salg og du mü linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en trüd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at fü en trüd i reklamesøjlen.
LĂĽst
Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
IndlĂŚg: 4675
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

LÌs her hvis du ønsker en plads pü denne reklamesøjle.

IndlĂŚg af Line » torsdag, 11. januar 2007 23:36

Ønsker du en trüd i reklamesøjlen skal du skrive en PM til mig og bede om at fü en. Mig og moderator teamet vil sü afgøre om du er en aktiv bruger pü forum og derved om du skal have en reklmaetrüd.

Du skal have medlem af forum i minimum 3 müneder før du kan fü en plads pü søjlen.

Du mĂĽ ikke sĂŚtte ting til salg i indlĂŚg pĂĽ det her forum, men du mĂĽ lave en post med et LINK til det sted du sĂŚlger. Og du mĂĽ kun lave en trĂĽd! Dette er for at undgĂĽ at forum bliver fyldt med indlĂŚg fra folk der vil sĂŚlge flere hundrede ting...

Det er kun tilladt at lave trĂĽde til salg af materialer og egne producerede smykker, hvis du har en forretning hvor du kun impotere varer kvalifisere du dig ikke til en trĂĽd her. Igen for at vi ikke skal blive overrumplet af reklamehungrende forretningsdrivende.

Brugeravatar
Line
Admin (over perle)
IndlĂŚg: 4675
Geografisk sted: Rødovre
Kontakt:

IndlĂŚg af Line » lørdag, 04. august 2007 10:39

Lige til opfriskning sĂĽ er det kun 1 trĂĽd per. bruger i dette forum. Indtil videre tager det ikke overhĂĽnd sĂĽ jeg er large men husk det fremover.

DET ER IKKE TILLADT AT REKLAMERE FOR SIG SELV I EN ANDENS TRÅD! LAV DIN EGEN!

LĂĽst