Momoes.dk

I dette forum og KUN i dette forum mü du gøre reklame for salg af egne smykker. Du mü gerne lave en trüd med direkte salg og du mü linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en trüd per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at fü en trüd i reklamesøjlen.
Brugeravatar
momoes
Æresmedlem
IndlĂŚg: 4359

IndlĂŚg af momoes » fredag, 20. juni 2008 12:48

Det er taget fra en notesblok jeg har lavet pĂĽ vista..

SĂĽ det er er et digitalt billede direkte fra comouteren (ikke scannet eller foto.)
Men problemet er at billederne pü forsiden laves som udsnit af et stort billede, og derfor bliver billedet mere grynet nür det bliver forstørret op...
Jeg tror jeg skal have luret lidt pĂĽ hvordan jeg kan ĂŚndre det, hvis der er en mĂĽde.. *bede*

Men det er bare sĂĽ hamrende besvĂŚrligt at fĂĽ de to billeder til at passe sammen, sĂĽ derfor krĂŚver det lige lidt overskud at gĂĽ i gang med.. :)

Det mĂĽ blive efter eksamen.. :mrgreen:
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Brugeravatar
Prosperous87
Dragon pearl
IndlĂŚg: 1008
Geografisk sted: København

IndlĂŚg af Prosperous87 » fredag, 20. juni 2008 14:58

Søde momoes.. sü havde jeg lidt fritid fra eksamenslÌsningen og ville gerne hjÌlpe dig med din forside.. det er lÌnge siden jeg har arbejdet med photoshop, men det kom da henad vejen.. prøv lige at se disse to:

Billede

Billede

hiv fat i mig hvis størrelsen skal Ìndres
aquillaopmĂŚrksomhedskrĂŚvendequinde

Brugeravatar
momoes
Æresmedlem
IndlĂŚg: 4359

IndlĂŚg af momoes » fredag, 20. juni 2008 16:56

DesvÌrre kan det slet ikke lade sig gøre pü den der müde prosp.. Selvom det er rigtig pÌnt af dig..

Billedet pĂĽ forsiden er sat sammen af af to mindre..

Den øverste del i logoet som er det regtangel hvor der er logo pü..
og sĂĽ et kvadratet nede til venstre.

Øreringene er et billede for sig selv..

NĂĽr man sĂŚtter billeder ind pĂĽ forsiden pĂĽ bricksite (100% billeder) sĂĽ vĂŚlger et stort billede som man sĂĽ vĂŚlger et udsnit ud af..

Nür man sü har valgt udsnittet forstørres det op til at passe til firkanterne, og det er i denne proces det bliver sløret.. Billederne jeg har brugt er jo ikke fra start af slørede...

Og det er ogsü derfor jeg ikke helt ved om der er mere jeg kan gøre ved det, men det skal jeg kigge pü i min sommerferie..

Men tak fordi du tog dig tid til at se pĂĽ det.. *smĂŚkkys*
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
IndlĂŚg: 4256
Geografisk sted: 4300 HolbĂŚk
Kontakt:

IndlĂŚg af kiskan » fredag, 20. juni 2008 17:05

Der er noget grumset oppe i højre hjørne omkring teksten. Det mener jeg at du kan fjerne i Paint. Her kan du forstørre billedet meget op og farve hele baggrunden hvid.

Müske du kan gøre det samme i Photoshop - kender det ikke godt nok.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Prosperous87
Dragon pearl
IndlĂŚg: 1008
Geografisk sted: København

IndlĂŚg af Prosperous87 » fredag, 20. juni 2008 17:06

Øv øv *tud*
aquillaopmĂŚrksomhedskrĂŚvendequinde

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
IndlĂŚg: 4137
Geografisk sted: Kbh

IndlĂŚg af perlemig » onsdag, 09. juli 2008 00:45

Flot side du nu har fĂĽet :o)

Konstruktiv kritik - aj - feedback: Der er et par stavefejl i 3 afsnit under Nyheder. Du skriver "Foreksempel" - 2 ord. Og du mangler et i i "til" lidt lĂŚngere inden i den samme sĂŚtning :o)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Besvar