Rebecca Turpeinen - jeg har ændret lidt, hvad synes i?

I dette forum og KUN i dette forum m√• du g√łre reklame for salg af egne smykker. Du m√• gerne lave en tr√•d med direkte salg og du m√• linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tr√•d per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at f√• en tr√•d i reklames√łjlen.
Nan_R
Diamant
Geografisk sted: Fyn
Kontakt:

Indl√¶g af Nan_R » s√łndag, 15. juni 2008 19:45

Nu har jeg vist næsten set hele din hjemmeside,, rigtig flot *klappe* dejligt design,, men syns også du skulle tage et lyst billede selv af et af dine smykker og sætte på forsiden,, synes også mange af dine billeder er taget langt fra, måske skulle du beskære dem så man kan se flere detaljer på dine flotte smykker og mindre stof,, :mrgreen: Men ellers dejligt at se et nyt design *klappe* :mrgreen:

Brugeravatar
krokade
Ametyst
Geografisk sted: Greve
Kontakt:

Indl√¶g af krokade » s√łndag, 15. juni 2008 22:52

Siden g√•r ogs√• lidt i "udu" p√• min 19-tommers. I√łvrigt kan man ikke klikke sig ind p√• : Hair-pieces og bracelets *vedikke
Krokade - smykker lavet med hjertet

Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

Indl√¶g af ChaserBall » mandag, 16. juni 2008 00:08

Som Nuser skriver... 55 kr er ALT alt for lidt for dine smukke halskæder.
Som de andre skriver... n√¶rbilleder.. ja tak, og lidt mindre "st√łj" p√• forsiden ville give mig mere lyst til at kigge n√¶rmere.

Og s√• igen... ned i en st√łrrelse s√• det kan v√¶re p√• et sk√¶rmbillede, jeg er ikke ret gode venner med scroll-bars.

Farverne er flotte, og jeg kan godt lide din skrift-type. Selve opstillingen af varegrupper og den måde du har lagt billederne er super.

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: √ėsterbro

Indl√¶g af Rita » mandag, 16. juni 2008 01:46

Hej Rebecca

Tillykke med din hjemmeside! Jeg kan virkelig godt li' den, s√¶rligt fordi den ikke er mainstream... Jeg kan derfor ogs√• godt li dine draperinger under k√¶derne... Dine smykker er unikke og fantasifulde, og det afspejler din side egentlig meget godt. Dine malerier er sk√łnne og jeg kunne rigtig godt t√¶nke mig, at se mange flere. Skal der i√łvrigt ikke ogs√• priser p√• dem?

Mht. til dit prisniveau syntes jeg også, at du er alt for billig. Du burde slet ikke ha' nogle priser under 150/175,-!

Træerne på din forside er meget smukke og giver en god stemning, men med mindre det er noget du har malet, så ville jeg også syntes, at du skulle vælge et motiv, som har mere relevans for indholdet på hjemmesiden.

Jeg kunne godt t√¶nke mig, at din tekst nogle steder var lidt st√łrre, jeg skal anstrenge mig lidt for, at l√¶se den tydeligt. Det er ogs√• lidt sv√¶rt, at l√¶se oversigten p√• forsiden, da bokstaverne falder i det sorte p√• tr√¶billedet.

Men som sagt, en dejlig anderledes side, som jeg med forn√łjelse gerne vil se p√• igen.
Smil fra Rita

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Indl√¶g af Becca T » mandag, 16. juni 2008 21:40

tak for al jeres input!! nu ved jeg hvad problemer er hvorfor min side ser for stor ud... s√• nu ved jeg ogs√• hvad jeg skal √¶ndre om at ordne denne problem!! og i har ret, min billeder skal v√¶re lidt bedre. og jeg kan godt ser jeres punkt med min tr√¶er p√• min f√łrste side, at det ikke h√¶nge sammen med det jeg s√¶lge... s√• der kommer ogs√• nogle √¶ndringer der. igen tusind tak og jeg fort√¶ller i n√•r jeg har lavet nogle forbedringer :mrgreen:

Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

rettet nogle tinger...

Indl√¶g af Becca T » onsdag, 25. juni 2008 19:19

jeg har √¶ndret nogle tinger... er det lidt bedre nu?? jeg vil stadig f√• jeres kritik, det er den eneste m√•de at min sider bli helt i orden!! jeg er ikke f√¶rdig med sider bracelets og hairpieces endnu, jeg skal laver billeder f√łrst....

men hvad synes i?? :mrgreen: *gr√łn* *danser*

Stina
Opal
Geografisk sted: Holbæk
Kontakt:

Indl√¶g af Stina » onsdag, 25. juni 2008 22:20

Sikke nogle flotte smykker, tabte totalt underkæben.
Rebecca, jeg syntes du er for billig med dine kæder, det er jo et kæmpe arbejde og det syntes jeg bestemt du skal have din del for.
Vild med perler og stolt af det.

Brugeravatar
Gulddrengen
Jade perle
Geografisk sted: S√łnderjylland
Kontakt:

Re: Rebecca Turpeinen - jeg har ændret lidt, hvad synes i?

Indl√¶g af Gulddrengen » onsdag, 02. juli 2008 00:06

Hej rebecca,

Overordnet ser det godt ud, der er dog nogle detaljer som f.eks. teksten den har jeg lidt sv√¶rt ved at l√¶se, har du pr√łvet dig frem med forsk. skrifttyper og st√łrrelser ?

og så tænkte jeg om ikke det ville se bedre ud hvis du lavede en mindre margin eller centrerede indholdet så siden blev udnyttet bedre.

Du laver nogle rigtig flotte smykker og jeg synes sagtens du kan hæve priserne med ca. 35-40 %
Gulddrengen

Brugeravatar
Rita
Peridot
Geografisk sted: √ėsterbro

Indl√¶g af Rita » onsdag, 02. juli 2008 00:32

Sikke en stor forbedring *klappe*

Jeg er vild med, at du viser sammenh√¶ngen mellem forsidens grafik og vedh√¶nget p√• din k√¶de - det er meget flot farvem√¶ssigt. Det har hjulpet rigtigt meget, at dine k√¶der nu er fotograferet t√¶t p√•, og faktisk s√• godt, at man ikke beh√łver forst√łrre for, at kunne se smykket, men at det bare er en ekstre feature. (p√• mange sider skal man forst√łrre bare for at se smykket).

En sidste ting er, at jeg syntes du skal √¶ndre r√¶kkef√łlgen p√• dine kategorier, s√• alle smykkerne er samlet, og dine billeder enten kommer f√łrst eller til sidst.

S√• tillykke med det, jeg √łnsker dig al mulig held og lykke med siden.
Smil fra Rita

Besvar