funky-beads

I dette forum og KUN i dette forum m√• du g√łre reklame for salg af egne smykker. Du m√• gerne lave en tr√•d med direkte salg og du m√• linke til din hjemmeside, din trendsaleskonto, dine qxl auktioner eller lignende. Kun en tr√•d per bruger! Du skal bede en moderator om lov til at f√• en tr√•d i reklames√łjlen.
Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indl√¶g af Stella* » mandag, 29. oktober 2007 22:23

suk ja ...det er gået op for mig at det ikke bliver i dag *sur*

skyndte mig ellers hjem fra arbejde

Men så er de der forhåbentlig i morgen *rullegrin
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

Sarah
Opal
Geografisk sted: Helsing√łr

Indl√¶g af Sarah » mandag, 29. oktober 2007 22:53

hov, det var farligt at gå ind på funky-beads, kunne dog nogenlunde styre mit handicap, så det kun bliver til en lille sending... hehe indtil videre....

Brugeravatar
Stella*
*Stjernesafir*
Geografisk sted: Odense NV

Indl√¶g af Stella* » onsdag, 31. oktober 2007 13:12

Hej Trine

Perlerne kom frem i g√•r, og har allerede lavet den f√łrste k√¶de..som de f√łrste 5 kolleger har kommenteret p√• arbejde i dag.

Det er nogle dejlige farver at arbejde med og fik kombineret med lidt glas, træperler, perlemor aventurin og jade jeg selv havde liggende. Får taget et billede en af dagene ,-)

Kommer helt sikkert igen *rullegrin
vh Stella*

Moderator og Perleholiker

turmalin

Indl√¶g af turmalin » fredag, 02. november 2007 00:12

"Kom også lige til" at lave en lille bestilling...
Glæder mig til at se de diamanter og safirer, jeg har bestilt! *klappe*

Brugeravatar
trine
Funky
Geografisk sted: eskebjerg vestsjælland
Kontakt:

Indl√¶g af trine » fredag, 02. november 2007 09:05

Hej alle I gode kunder *smækkys*
Dejligt at I er glade og tilfredse med perlerne. Nogen gange kan jeg v√¶re lidt bekymret for, om nogen af jer bliver skuffede, n√•r perlerne ankommer. *vedikke Billederne svarer ikke altid helt til forventning om st√łrrelse m.m. Men for at kunne se de allermindste perler og detaljer p√• de st√łrre s√• tager jeg s√• tydelige og s√• "t√¶tte" billeder som muligt. Og alligevel I er jo garvede "perlesnusere" *klappe* som nok husker at tjekke st√łrrelse ud inden i handler.
Jeg forventer stadig at f√• en k√¶mpe portion fra Indien, som har gennemg√•et alverdens besv√¶rligheder - jeg har m√•tte ringe flere gange - men det er sk√łnne ting! det skal det d√¶lme ogs√• v√¶re med alt det b√łvl de har budt mig!! N√•r man har penge "ude" kan man jo v√¶re MEGET vedholdende. Det er godt det ikke er mig der f√łrer forretning p√• den m√•de.
Nå men glæd jer!
Og god forn√łjelse med alle de sk√łnne perler.
Kærligst Trine
trine rosenstand funky-beads

turmalin

Indl√¶g af turmalin » fredag, 02. november 2007 12:36

Trine - rejser du selv ud og k√łber ind ogs√•?
Det m√• v√¶re l√¶kkert at stor-indk√łbe - ogs√• selvom det er til videresalg.

MHT st√łrrelse p√• sten - s√•dan var jeg da jeg var 'begynder' - √łv, er de ikke st√łrre!' :mrgreen: - men nu ved jeg godt, hvor meget 3-4 mm er...
Og lidt har bestemt også ret!

Kirsten

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indl√¶g af Mazy » fredag, 02. november 2007 16:41

Ak med al den snak der er her om Funky-Beads s√• faldt jeg ogs√• i og fik bestilt lidt kobber og andre sm√•ting, det var ellers ikke meningen at jeg skulle bestille mere lige forel√łbig *vedikke
Men glæder mig til varerne kommer...

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indl√¶g af trine » l√łrdag, 03. november 2007 00:22

Hej
Jeg fik postet alt inden landposten t√łmte. Jeg h√•ber, at I der bestilte idag, f√•r i morgen. Jeg rejser ikke pt. selv ud og henter perler - jeg st√łver rundt p√• engrossider i cyperspace og k√łber stort ind n√•r der er fine tilbud. Jeg tager sommetider nogen ret store chancer - bl.a. med √¶delstenene, men det har vist sig at der er masser, som gerne vil k√łbe dem. Det er jo dejligt. Det er ogs√• derfor, at man ikke kan regne med at k√łbe det samme igen - jeg kan godt lide at der er udskiftning. Lige nu har jeg lagt halvdelen af de nye tohoperler ind, men orker ikke mere, jeg har v√¶ret p√• benene siden kl. 6 i morges - resten m√• vente til efter min weekendtur. Sofaen kalder!!!
Jeg skal til en sp√¶ndede "ikke perle" konference i weekenden. Jeg skal til Tyskland sammen med en flok sj√¶llandske ildsj√¶le, som arbejder p√• at bevare det lokale milj√ł i landsbyerne. Alt flyttet til de st√łrre byer, hvis vi ikke er p√• m√¶rkerne. De bliver sk√łnt at v√¶re sammen med s√• mange entusiaster en hel weekend. Vi skal bes√łge en lille by Lohmen, som har form√•et at f√• 60 virksomheder til at flytte til byen... folk indpendler til byen, som kun har 1000 indbyggere. Jeg tager det som afslapning og som et formidabelt indput fra kloge folk.
S√• fra kl. 6 i morgen tidlig lader jeg butik v√¶re butik - mand v√¶re mand og drager solo ud p√• de vilde v√•ger - alt betalt. SK√ėN fornemmelse!
Tak til alle jer som finder mine perler dejlige!!! *klappe* Det er en k√¶mpe forn√łjelse at pakke til en flok entusiaster som jer. Passion og entusiasme STYRER *pokal* .
God weekend.
Kærligst Trine

turmalin

Indl√¶g af turmalin » l√łrdag, 03. november 2007 03:33

God tur, Trine!

t.s.p
Koral perle

Indl√¶g af t.s.p » s√łndag, 04. november 2007 23:55

Hej, vil bare sige at du er nævnt i B.T i dag, hvor de har en artikel om selv at lave smykker :-)
Ja altså din hjemmeside er nævnt *klappe*

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indl√¶g af trine » tirsdag, 06. november 2007 07:24

Hej t.s.p
Er det kirstens eller min side der n√¶vnt? Uanset hvilken s√• er det jo bare super! Det er altid godt med lidt landsd√¶kkende omtale *klappe* . Det gik hen over hovedet p√• mig - jeg har v√¶ret en lille weekend tur til Tyskland. Jo tak- det var en god tur. Sp√¶ndende og inspirerende. Det var et meget sammenperesset program med talere helt til 23.30 l√łrdag aften! *help* Heldigvis var ikke alt lige relevant for mig, s√• jeg fandt en god "fastl√•st" stilling og tog en lille lur. Man skulle jo n√łdig falde af stolen med et afsl√łrende snork *rulle* . Sk√łnt var det at v√¶re sammen med en masse folk,som ogs√• er engageret i bevarelsen af de sm√• landsbysamfund. Der var mange gode ideer til struktur og aktiviteter.
Du har vel ikke lige gemt artiklen? *smækkys*
Kærligst Trine

Brugeravatar
momoes
Æresmedlem

Indl√¶g af momoes » tirsdag, 06. november 2007 12:48

S√• kom jeg ogs√• lige til at l√¶gge en lille bestilling.. Den er i f√łrste omgang meget lille men jeg kommer helt sikkert tilbage og handler, n√•r det p√• et tidspunkt bliver forsvarligt at oph√¶ve mit perlek√łbs-forbud.. :mrgreen:
Vh. Maria

Perloman og medlem af moderator-teamet.. :-)

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indl√¶g af trine » tirsdag, 06. november 2007 19:40

Hej Momoes
Super! de er allerede på vej. Jeg håber du bliver tilfreds.
Kærligst Trine

t.s.p
Koral perle

Indl√¶g af t.s.p » tirsdag, 06. november 2007 23:30

Det var funky-beads.dk er det ikke din hjemmeside?

Brugeravatar
trine
Funky
Kontakt:

Indl√¶g af trine » onsdag, 07. november 2007 00:48

Hej
Jo netop! Det lyder da sp√¶ndende! jeg m√• lige p√• biblioteket og se efter avisen fra s√łndag. Tak for oplysningen.
Venligst Trine

Besvar