Smykkedesignforum lukker 1. november 2020

Her kan du læse om forumet, des formål og des regler (Anbefales!). Og du kan komme med en præsentation af dig selv og dit arbejde. Velkommen til.
Besvar
Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Smykkedesignforum lukker 1. november 2020

Indlæg af perlemig » torsdag, 15. oktober 2020 16:00

Kære alle brugere af Smykkeforum

Smykkeforum så første gang dagens lys i begyndelsen af 2007. Det blev skabt af Line, og for det - TUSIND tak Line. Sidenhen har Kiskan og jeg (Perlemig) overtaget driften af forum.

Igennem tiden har forum skabt venskaber på tværs af landet, og venskaber der stadig holder ved. Vi har gennemført utallige samhandler i udlandet, perle-bytte-udfordringer, arrangementer i virkeligheden og virkelig inspireret hinanden.

Tænk hvis der var tal på, hvor mange perler der er blevet brugt af os gennem tiden, jeg tror, vi ville blive chokeret over svaret *blink*

Nu er vi desværre nået til en ende.

Aktiviteten på forum har i længere tid været, tja - ikke eksisterende. Til tider har der været tekniske problemer, og hverken Kiskan eller jeg forstår os på det tekniske, så vi har trukket store veksler på Lykkefeen, som virkelig har gjort et stort stykke arbejde for os.

Vi har derfor besluttet, at Smykkeforum nedlægges pr. 1. november 2020. Smykkeforums facebookside (https://www.facebook.com/smykkedesignforum) nedlukkes pr. 1. december 2020.

Vi vil rigtig gerne sige jer alle sammen tak for masser af hyggelige timer herinde.

Kærlige hilsner
Kiskan (Kirsten) og Perlemig (Mette)
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: 4300 Holbæk
Kontakt:

Re: Smykkedesignforum lukker 1. november 2020

Indlæg af kiskan » torsdag, 15. oktober 2020 16:04

*tommel* :-) *klappe*
Mvh. Kirsten
Administrator

Besvar