Flette mit eget læderarmbånd?

Her kan du poste alt om smykkefremstilling, perler og smykkedesign som du ikke kan få til at passe ind i en af de andre fora.
smykkerfan
perle

Flette mit eget læderarmbånd?

Indlægaf smykkerfan » mandag, 01. juni 2015 20:39

Hej alle sammen,

Jeg følger en lang række danske og udenlandske blogs for at få inspiration til at designe og producere mine egne smykker. I går landede jeg på dette blogindlæg link fjernet, hvor jeg forelskede mig i et læderarmbånd (det øverste til venstre). Det koster 345 kr. hvilket jeg synes er mange penge. Derfor vil jeg prøve selv at lave det, men jeg har brug for noget inspiration og gode tips.

Jeg har ikke erfaring med produktion af læderarmbånd, så hører gerne fra folk med erfaring.

Håber at høre fra nogen :-)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Flette mit eget læderarmbånd?

Indlægaf kiskan » tirsdag, 02. juni 2015 10:38

Dit link fører til en side med 3 armbånd, som ligger på en lige linje, så der er intet armbånd øverst til venstre! Er dette en skjult reklame for den hjemmeside?

Din overskrift siger mig at du vil flette læderet selv, men det tror jeg at du skal finde en vejledning på et andet sted.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

StenogFritid
Voks perle

Re: Flette mit eget læderarmbånd?

Indlægaf StenogFritid » tirsdag, 16. juni 2015 00:18

Der er ingen ben i at lave de armbånd, men man fletter ikke læderet selv, det kan ikke betale sig.

Jeg tror også dit indlæg er skrevet for at kunne linke og få lidt credit hos google på den måde. Måske admin skal fjerne linket (evt. bare slette http://www.)?

Tilbage til "Generelt/Rodekassen"