Hjælp til konfirmationsgave

Her kan du poste alt om smykkefremstilling, perler og smykkedesign som du ikke kan få til at passe ind i en af de andre fora.
chicababes
perle

Hjælp til konfirmationsgave

Indlægaf chicababes » torsdag, 01. maj 2014 15:01

Hej Alle

det er godt nok 100 år siden jeg har været herinde så jeg måtte oprette mig igen ;-)

Jeg vil høre om der nogle der kan hjælpe mig, jeg skal lave en konfirmationsgave til min venindes datter, hun ønsker sig kun penge desværre.

Så jeg havde tænkte noget kreativ men er gået helt i stå :oops:

Jeg vil gerne lave en halskæde i 5 kroner men kan ikke lige finde noget materiale til at forbinde 2 5 kroner samme :-(

Jeg har ledt på liv og løs efter øskner eller noget materiale til det men kan ikke simpelthen ikke finde noget.

Så jeg tænkte på at vi altid havde en flok af kreativ mennesker herinde, så vil jeg prøve lykken og se om i har den ide jeg præcis mangler

hilsen joan

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Re: Hjælp til konfirmationsgave

Indlægaf kiskan » torsdag, 01. maj 2014 15:13

Du kan forbinde dem med små glasperler (seed beads eller rocaiperler). Panduro Hobby sælger dem og du skal vælge de mindste af dem. Du laver ringe som går fra det ene hul til det andet. Du kan enten bruge tråd eller tynd fiskeline.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Indlægaf Mazy » torsdag, 01. maj 2014 18:22

Jeg så nogle penge-gave ideer i denne face book gruppe for et par dage siden:
https://www.facebook.com/groups/1439992656215906/

Det var godt nok ikke smykker... men måske du kan finde andre ideer derinde der kan bruges...

Og ellers så så jeg i dag en med en halskæde af møtrikker, jeg er ret sikker på at det var noget satinbånd der var brugt til at 'binde' det hele sammen med i en slags sildebens mønster... den var ret cool...
(Men det kan godt være at 5-kroner bliver for store til den)
Noget i stil med denne kæde:
http://clarasoegaard.blogspot.dk/2012/0 ... de_26.html
Billede
Billede

torbentorpedo
perle

Indlægaf torbentorpedo » onsdag, 17. januar 2018 15:32

Hej.

Jeg har selv brugt denne her hjemmeside der har en masse gode links der kan give dig inspiration.

Håber at det kan hjælpe dig.

mvh.

Tilbage til "Generelt/Rodekassen"