okt - nov konkurrence - Gypsy Queen! ANNULLERET.

Her kan du deltage i vores Smykke Design konkurrencer. Ca. hver måned kommer der en ny konkurrence med en ny spændende opgave. Og der er selvfølgelig præmier at vinde.
Brugeravatar
Becca T
Diamant
Geografisk sted: Studstrup, Aarhus
Kontakt:

Re: okt - nov konkurrence - Gypsy Queen! ANNULLERET.

Indlægaf Becca T » onsdag, 23. november 2011 15:31

Her kommer det jeg har lavet til "Gypsy Queen"!! Elsker lilla og store smykker og jeg synes det passer fint med denne thema. :mrgreen: *ametyst*

Billede Billede
Billede

*ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst*

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » onsdag, 23. november 2011 15:37

Becca T skrev:Her kommer det jeg har lavet til "Gypsy Queen"!! Elsker lilla og store smykker og jeg synes det passer fint med denne thema. :mrgreen: *ametyst*

Billede Billede
Billede

*ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst* *ametyst*

Flot smykke:-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Brugeravatar
lisbeth
Luna
Geografisk sted: stubbekøbing

Indlægaf lisbeth » onsdag, 23. november 2011 16:35

Becca det er super flot og smukt *rubin* *rubin* *rubin*
månestråle

Linedans er lige sagen

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » torsdag, 24. november 2011 20:06

Jeg modtog i dag min helt unødvendige men dejlige trøste præmie, 1000 tak for det ;)
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Cecilou
Rubin
Geografisk sted: København V

Indlægaf Cecilou » fredag, 25. november 2011 01:52

Det samme siger jeg, jeg modtog også min idag :-)
Det eneste man, med sikkerhed, ved om fremtiden, er at den venter på en lige rundt om hjørnet.

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » onsdag, 30. november 2011 16:57

Saraju skrev:Netop modtaget en mail fra Ulla, hun sender en plaster på såret præmie til Diddah for hendes ring og til Cecilou for øreringene.
Mangler adressen på Becca T.

Til i andre her er hvad i konkurrer om i stedet for.

Billede
ca ½ streng garnet, og mother of pearl. jet krystaller, metal dele og potato ferksvands perler, lampwork. samt lidt metal dele.

Og lad mig endnu en gang understrege at Starbeads gerne vil være sponsor en anden gang når der er lidt mere liv i forumet. Og at hun sender trøste gaver ud til de bud der var lagt op.

Saraju - det er så flot at du byder på den fine perleblanding af egen lomme, nu er det sidste frist for jer andre at vinde den. *tommel*

Det er trist, at konkurrencen blev annulleret, men det er du helt uden skyld i, forhåbentlig fortsætter du med dine gode indlæg herinde overalt i det grønne forum, vi har brug for ildsjæle som dig og andre af de nye og gamle. Saraju, som tak for DIN store indsats sender jeg dig en perleblanding.
Birgit

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Geografisk sted: Sulsted, Nordjylland
Kontakt:

Indlægaf Saraju » onsdag, 30. november 2011 20:06

Beadit skrev:
Saraju skrev:Netop modtaget en mail fra Ulla, hun sender en plaster på såret præmie til Diddah for hendes ring og til Cecilou for øreringene.
Mangler adressen på Becca T.

Til i andre her er hvad i konkurrer om i stedet for.

Billede
ca ½ streng garnet, og mother of pearl. jet krystaller, metal dele og potato ferksvands perler, lampwork. samt lidt metal dele.

Og lad mig endnu en gang understrege at Starbeads gerne vil være sponsor en anden gang når der er lidt mere liv i forumet. Og at hun sender trøste gaver ud til de bud der var lagt op.

Saraju - det er så flot at du byder på den fine perleblanding af egen lomme, nu er det sidste frist for jer andre at vinde den. *tommel*

Det er trist, at konkurrencen blev annulleret, men det er du helt uden skyld i, forhåbentlig fortsætter du med dine gode indlæg herinde overalt i det grønne forum, vi har brug for ildsjæle som dig og andre af de nye og gamle. Saraju, som tak for DIN store indsats sender jeg dig en perleblanding.

WHAT!?!

Jamen tusind gange tak. var jo en fælles beslutning, tror der skal en ændring af konkurrenceformen til før der sker noget stort, laver ikke mange smykker lige nu og her, hækler idag, et etui til min nye telefon så den ikke bliver ridset.
Tidl. Susanne i Nord

Elsker perler, og den ro det giver at arbejde med dem.

Griffen
Swarovski perle

Indlægaf Griffen » torsdag, 01. december 2011 00:40

Hej Susanne
Jeg vil følge Birgits gode initiativ, og sende lidt til dig også. Synes også at du har knoklet og brugt tid.. og lagt en stor indsats.

Så hvis du sender mig en PB med din adresse, sender jeg lidt til dig også *chear*

ps. ingen protester pls.. jeg har alligevel alt for mange perler *tommel*
Hilsen Gitte

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » torsdag, 01. december 2011 10:15

Er lidt flov nu.... i er så søde, er jo stoppet som administrator og annulleret en konkurrence så fortjener vel egentligt ikke jeres søde gaver.
Men tusind gange mange tak. Det er virkelig pænt af jer. Sender en kæmpe torsdagskrammer til jer begge og også til jer andre søde mennesker.
Tidl. Susanne i Nord

Brugeravatar
Diddah
Ferskvands perle

Indlægaf Diddah » torsdag, 01. december 2011 11:27

Jo da Susanne

Dem "bag scenen" får da altid noget også. Uden dem kørte showet jo ikke. ;) Meget generøst af Griffen at sende dig en lille ting. :=)
"Life is meaningless only if we allow it to be. Each of us has the power to give life meaning" - Tom Head

"Your life feels different on you, once you greet death and understand your heart's position. You wear your life like a garment from the mission bundle sale ever after -- lightly because you realize you never paid nothing for it, cherishing because you know you won't ever come by such a bargain again." - Louise Erdrich

Brugeravatar
Saraju
Rubin
Kontakt:

Indlægaf Saraju » tirsdag, 06. december 2011 10:40

Tusind tak for jeres flotte "gaver" er virkelig overrasket og meget meget glad.
Tidl. Susanne i Nord

Beadit
Fossilperle
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlægaf Beadit » tirsdag, 06. december 2011 12:56

Dejligt at du kan bruge det. *klappe*
Birgit

Tilbage til "Konkurrencer"