åh nej mit væreste maridt på ebay!

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
foxylady1
Diamant
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

åh nej mit væreste maridt på ebay!

Indlægaf foxylady1 » onsdag, 02. juni 2010 08:02

Jeg har for lidt tid siden betalt en mindre formue på nogle køb på ebay og så får jeg en masse beskeder fra ebay om at sælger har lukket aktionen ned og det nu uden om ebay. Hvad for noget jeg havde jo selvfølgelig lige betalt dem i gemmen ebays/paypal. Dagen efter fik jeg så lige så mange mails om at en tredje part havde haft adgang til sælgerens konto og derefter kunne jeg ikke regne med at kontakten var pålidelig mere.

Jeg sender så en bunke respons under fanen kontakt os og prøver at forklare min situation. Arh jeg håber ikke mine 2600kr er forgæves indbetalt, det var i forvejen en kæmpe investering for mig.

Er der nogen der ved om jeg yderligere skal kontakte paypal eller om jeg skal nøjes med at prøve at ordne det med ebay? Jeg er hunderæd for at jeg nu hverken ser varerne eller mine penge igen. Jeg skulle blive kontaktet af ebay ang. mine "mails" den 7 juni, men åh jeg bider næsten negle indtil da. Jeg har prøvet at bede om at få pengene retur, da jeg ikke er tryg ved det mere!

Brugeravatar
BARE-MIG
Peridot
Geografisk sted: Sønderjylland
Kontakt:

Re: åh nej mit væreste maridt på ebay!

Indlægaf BARE-MIG » onsdag, 02. juni 2010 08:13

Er ikke helt sikker på om det er korekt, men er det ikke noget med at man kan få pengene retur via paybal hvis handlen ikke er gået som den skal, op til et par uger efter eller sådan noget..? *vedikke syntes bare jeg har hørt noget om det.
Katja

Brugeravatar
Lapsen
Koral perle
Geografisk sted: sønderjylland
Kontakt:

Indlægaf Lapsen » onsdag, 02. juni 2010 09:27

Jeg har prøvet de samme med et par sælger og jeg har først kontaktet sælger og bedt om at få mine penge retur, og hvis han ikke har svaret inden 2 dage har jeg kontaktet paypal og de har så tilbage ført mine penge.
jeg har altid fået mine penge igen :-)
Lapsen

Brugeravatar
lisbeth
Luna
Geografisk sted: stubbekøbing

Indlægaf lisbeth » onsdag, 02. juni 2010 10:45

Åh nej men husk at du skal starte en sag inden 45 dage fra købsdatoen igennem Ebay ellers er sagen forældet,jeg håber det lykkedes for dig det er godt nok mange penge
månestråle

Linedans er lige sagen

Brugeravatar
Mie
Admin (over perle)
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Mie » onsdag, 02. juni 2010 10:50

jeg vile også lige vente et par dage og se om de svare og så ellers åbne en klage på paypal her: https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/websc ... in-outside

foxylady1
Diamant
Geografisk sted: Næstved
Kontakt:

Indlægaf foxylady1 » onsdag, 02. juni 2010 11:23

Tak for jeres input, jeg vil åbne en sag ved paypal hvis der ikke sker noget via ebay, det er bare for mange penge at miste *tunge*

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Indlægaf Pia Lou'lou' » onsdag, 02. juni 2010 14:04

Jeg ville ikke bekymre mig for meget - forstår dit dilemma - men ebay har nogle ret fine garantier for deres kunder, når de vel at mærke har betalt via paypal. så slap af foxy og lad maskineriet arbejde for dig.

Paypal er en del af ebay-mener det er oprettet for at understøtte overførslen af penge mellem sælger og køber på ebay. så de er ikke så adskildte som vi undertiden forstiller os.

2600, det var ellers ikke håndører.

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"