En helt ny verden

I dette forum kan du få hjælp og vejledning til alt hvad der hedder indkøb af materialer via auktion på eBay og QXL. Kom også med erfaringer og gode råd til andre.
Brugeravatar
ChaserBall
Turmalin
Geografisk sted: Falster

En helt ny verden

Indlægaf ChaserBall » lørdag, 20. august 2011 19:26

Har åbnet sig for mig .. jeg har nemlig fundet ud af at åbne en paypal-konto der er knyttet til min almindelige bankonto (har ikke visa/dankort).

Jeg er forbavset over hvor let det egenlig er at købe ind. Nu skal jeg bare lære de mest almindelige fælder omkring perlerne at kende ... det der med ikke at få budt for meget (ikke at blive FOR begejstret) osv har jeg styr på fra qxl. Og eftersom jeg skal regne med tre dage fra jeg overfører fra min konto til paypal, er der også mulighed for at skulle tænke sig om inden vilde indkøb.

Nu glæder jeg mig bare til de første pakker kommer hjem .. har købt en hel del "Swarovski" krystal, i farver jeg ikke har, samt en del små koral, agat osv, som jeg skal bruge til wire-wrap.

Har I nogen gode fif, så fortæl endelig videre.. jeg har naturligvis gennemstøvet smykkeforum for gode råd/forhandlere, men ny viden er jo altid rart.

Ellen
Sølv perle
Geografisk sted: Århus N

Re: En helt ny verden

Indlægaf Ellen » søndag, 21. august 2011 11:28

ChaserBall skrev:Har åbnet sig for mig .. jeg har nemlig fundet ud af at åbne en paypal-konto der er knyttet til min almindelige bankonto (har ikke visa/dankort).

Jeg er forbavset over hvor let det egenlig er at købe ind. Nu skal jeg bare lære de mest almindelige fælder omkring perlerne at kende ... det der med ikke at få budt for meget (ikke at blive FOR begejstret) osv har jeg styr på fra qxl. Og eftersom jeg skal regne med tre dage fra jeg overfører fra min konto til paypal, er der også mulighed for at skulle tænke sig om inden vilde indkøb.

Nu glæder jeg mig bare til de første pakker kommer hjem .. har købt en hel del "Swarovski" krystal, i farver jeg ikke har, samt en del små koral, agat osv, som jeg skal bruge til wire-wrap.

Har I nogen gode fif, så fortæl endelig videre.. jeg har naturligvis gennemstøvet smykkeforum for gode råd/forhandlere, men ny viden er jo altid rart.

Det er nemlig sindssygt let med en paypal-konto.............og også FOR let, har jeg erfaret nu og da *fløjt* *fløjt*
Mange hilsner fra Ellen

Tilbage til "Indkøb af materialer på eBay og QXL"