Fællesbestilling firemountaingems

I dette forum kan du oprette en tråd hvis du eks. skal bestille noget fra en butik hvor der er rabatter at hente hvis man køber meget. I kan så aftale flere at købe sammen og derved sparer penge. LÆS REGLERNE for dette inden du laver en fællesbestilling.
Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Fællesbestilling firemountaingems

Indlægaf mooshi » fredag, 28. april 2017 14:38

Hej blot en forespørgsel. Synes i stadig det godt kan betale sig at bestille fra fire, eller er det bare mig, der synes det er blevet for dyrt når man ligger kurs, told og porto oven i?
Billede

Brugeravatar
Mazy
Æresmedlem
Geografisk sted: Valby
Kontakt:

Re: Fællesbestilling firemountaingems

Indlægaf Mazy » fredag, 28. april 2017 15:05

Jeg synes det er blevet væsentligt dyrere end tidligere, især fordi de laver listen over bestilte varer kilometerlang og hos FedEx skal man så betale ekstra gebyr på hundredvis af kroner for indfortoldningen. Og bestiller man kun små lette ting synes jeg at fragtprisen er alt for høj. *grøn*
Så jeg bestiller næsten aldrig derfra mere.
Billede

Brugeravatar
perlemig
Æresmedlem
Geografisk sted: Kbh

Indlægaf perlemig » fredag, 05. maj 2017 15:17

Jeg er mest tilbøjelig til at give dig ret Mooshi - det virker dyrere, og det kribler knapt så meget med at købe der *fløjt* :mrgreen:
Støt Scleroseforskningen i Danmark - tak :o)

Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Indlægaf kiskan » tirsdag, 30. maj 2017 02:32

Jeg tror at det til dels skyldes at dollaren er i høj kurs pt. Jeg er ikke specielt begejstret over firemountaingems's udvalg, jeg synes de er for længe om at komme med nyheder, som hos andre forhandlere har været der længe.

Jeg er jo stadig på Hawaii og har bestilt nogle varer på Fusion Beads. De skulle ankomme i morgen (jeg forhørte mig først om varerne kunne nå at komme hertil inden vi forlader stedet den 3.6.). De havde 25% på alt pga. Memorial Day. Jeg sparer endvidere de 25% moms + gebyr i DK og så var fragten 5$ mindre end til DK.
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Tilbage til "Fælles bestillinger"