Organisering af hobbyrum

Her kan du poste billeder af smukke smykker som du er faldet over men som du ikke selv har designet. Tænk over copyright og link til hvor billedet er fundet hvis du er i tvivl.
Brugeravatar
kiskan
Æresmedlem
Geografisk sted: Søborg
Kontakt:

Organisering af hobbyrum

Indlægaf kiskan » torsdag, 22. januar 2015 18:15

Prøv at se denne video. Hun kunne næsten åbne en hobbyshop, så mange materialer som hun har. Hun har interesse for næsten alle hobbyformer, det er utroligt, jeg tror at hun har for mange penge *rullegrin Hun fortæller at hun har en 3 år gammel symaskine (købt som ny), men har ikke prøvet at sy endnu, men vil gerne :mrgreen: Men hendes rum er rigtig flot, jeg ville gerne have sådan et *gimmigimmi*

https://www.youtube.com/watch?v=2fAY_og3CX4
Mvh. Kirsten Billede
Administrator

Brugeravatar
Pia Lou'lou'
Phantom Quartz
Geografisk sted: København

Re: Organisering af hobbyrum

Indlægaf Pia Lou'lou' » fredag, 23. januar 2015 01:36

*rullegrin
Jeg ved ikke helt .... jeg får lyst til at varme hendes ører og komme og lave rod i hendes hjem .......
tror mest af alt, at hendes sande hobby er at promovere og iscenesætte sig selv....

men indrømmet, det er pokkers rydeligt og farvekoordineret, men det er lidt tvangspræget

Brugeravatar
mooshi
Aquamarine
Geografisk sted: Kastrup

Re: Organisering af hobbyrum

Indlægaf mooshi » fredag, 23. januar 2015 21:34

Wow - har ikke set hele videoen, for jeg blev træt af hendes snak. Men det er da et lækkert værelse. Men jeg synes hun mangler lidt plads til at sy og have sine stoffer. Måske derfor hun ikke er kommet igang endnu :-)
Billede

Tilbage til "Se hvad jeg har fundet"